10-04-11

Oj, dålig uppdatering på siståne.

Men ärligt, det händer inte så mycket spännande nu. Eller egentligen händer det hur mycket som helst( plugga. plugga. plugga...)

Men nu börjar det äntligen hända andra grejer, fast fortfarande väldigt mycket plugg.

I helgen bär det iväg till Ängelholm på Ut-riks tävling. Eva ska snart få sitt föl( och jag har gett upp, och kallar henne nu Eva).
Jag ska få vara ledig en hel vecka?? :D
Eller ledig och ledig, jag jobbar ju men ingen skola och framför allt inget skolarbete under hela veckan.

Snart ska jag även på en tripp till Göteborg igen! Tok längtar!! Både till Göteborg men mest till syrran!

Annars så är det just nu, 19grader varmt på min altan, dock kyliga vindar. Jag och E ska sätta oss och äta glass där innan jag börjar med att skriva mitt projektarbete..

Puss o Kram och ha en lika underbar dag som jag!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0