10-04-13

Just nu är jag i en period där jag går och tittar lite snett med avund på folk.

Tex,
på de som ser pigga ut under dagen, och ja jag förstår att det är nog för att de inte sitter uppe nätterna och skriver en projektrapport.

på alla 1o2 på skolan som går med fint nyklippt hår i någon kort tuff frisyr, medans jag själv har slitet missfärgat och har-tappat-lusten-att-fixa-håret-så-nu-går-jag-med-mössa-eller-uppsatt-hela-tiden. Men snart är balen här!

även på Marielle som får träffa Zevabrava varje dag, medans jag sitter här hemma med skolböcker upp över öronen




Men snart är denna period förbi och jag ligger i en solstol i Cypern, med en drink i handen och njuter med fint hår och inga läxor!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0