10-04-25

Herregu, vad tiden går fort nu!

Svich sa det bara och nu är det snart dags för studenten, men innan det så väntar göteborg och cypern.

Det gick bra i Ängelholm!
Tjejerna gjorde bra ifrån sig och tränaren är jätte nöjd.

Här hemma har jag hunnit jobba lite, varit och pysslat på med Zevabrava, någon har stulit min cykel men jag hittade den strax efter! Överlycklig!, jag har varit upp till happis en sväng, och jag har gjort en massa annat förutom att plugga.
Jag har även fått en liten whiteboard tavla som jag kan ha att skriva vad jag ska göra på! great! Men just nu står det att jag måste skriva fler listor... ?

Jag har bestämt mig för att skriva en Buchetlist! Ni vet, vad jag vill göra innan jag dör!

Hittills vet jag att jag vill åka och resa, ensam!, äga ett par märkes skor, besöka paris-new york-..., lite mer

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0