11-02-01

Redan februari? Vad hände med Januari?

Just nu sitter jag på KH med en stor latte och tittar ut över det super fina vädret(soligt och +2) med fysikboken i knäet. Suck!! Det enda jag vill göra är att passa på att åka till stallet och rida när det är sånt här väder. Men jag måste plugga till fysikprovet och det är magsjuka i persön så..
Stackars Eva nu står hon där och undrar vart jag tagit vägen.

Igår var det en riktig mys dag med älsklingen, eftersom jag inte for till stallet så for vi och tränade på gymmet. Jag sprang, gick på IW och sedan yogan. Erik var i gymmet en stund och sedan for han och köpte sushi till oss, han plockade upp mig och vi åt sedan skjutsade jag han till basketen som han kollade på. Sen när han kom hem hade jag överaskat med Semlor och glass och varsin skvaller tidning. (Cosmopolitan och Slitz, hahah ne skojja men det hade varit roligt!) Det blev 2 tidningar till mig och Erik fick kolla cape east katalogen och fundera ut vilket "paket" han vill att vi åker på. Längtar!




Igår så bokade jag även resan till syster, Längtar! Så i maj kommer hon och jag ha en riktig tjej helg!




// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0