11-02-04

Började dagen med en stund på stan innan jag begav mig till mötet, mest för att tänka på annat, en del för att förnya min garderob.

Mötet gick bättre än förväntat, men än är kanoten inte i hamn! Jag håller i hamarn beredd att spika och brädorna är nu på g med leveransen, men än är inte taket på.

Efter mötet så hamnade jag på att jobba! Så det har jag också hunnit med.

Så här såg jag ut inför mitt möte



Shoppingen:




Nosen i bilden över tillhör killen i bilden under.





Längtar tills jag får ha dessa i stallet!

Just nu så sitter jag och funderar på vad mamma sa. Jag sitter och funderar hur jag ska göra med mitt liv, ska jag flytta ska jag stanna? Ska jag köpa lägenhet ska jag stanna för trygghet eller ska jag flytta för äventyr? AAAH, galen! Men då sa mamma, "Frida, du kan inte påverka allt. Ibland måste man bara vänta och se vad som händer." Hon är klok ibland hon mor. Så nu sitter jag och funderar hur jag kan påverka tiden att den ska gå snabbare så att jag får se hur jag kan påverka vad som händer. Så att jag kan planera!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0