11-02-27

Dålig på att uppdaterat, jag vet! Men varför jag har undvikit är mest för eran skull. För jag har varit rätt grinig på siståne dels för det dåliga vädret dels för fullt upp i skolan. Så vad har jag gjort under min uppdaterings svacka? På senaste tiden har jag :
Ätit, Ätit, pluggat och ätit lite till.
Så här mycket brukar jag inte äta, och det är inte konstigt med att äta, det ska man! Men jag äter frukost Lunch middag, 3mellan mål, sötsaker och chips typ varje dag... Och en dag så åt jag oboy och mackor under en hel dag, alltså till frukost lunch middag och mellanmål. 4 ggr är det!!! Jag åt inget annat, så ni kanske förstår, jag måste sluta med allt sådan, få bättre matvanor, träna mer.. Fast i morgon, i dag till lunch åt jag, chips och dip, chokladkaka på det och till efterätt glass med vit chokladsås...

Varför har det då varit så här? Jo, för att det har varit så J*vla kallt så det har inte gått att göra något annat. Just nu är det varmare och skönare och jag ska i morgon och åka slalom! Skönt, jag har även en massa andra saker att göra, träna, stallet träffa en massa vänner.

Och förstås åker jag till Göteborg på Torsdag! Jag och mammsen åker för att hälsa på Syrran. Jag längtar, både till syrran men också för att få träffa Göteborg som jag saknat så!

Jag har en massa roliga bilder som jag hade velat visa er men dem är i telefonen och telefonen vill inte prata med någon dator så..

Övrigt onödigt vetande:
Jag ligger just nu, ja ligger, på min pilatesboll med benen i marken, bollen vid skuldrerna och datorn i knäet och i samma veva tränar rumpa mage.

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0