11-01-04

Hade svårt att somna igår igen, inatt ska jag då se till så att jag får sova med E för det är alltid då jag sover bäst. Men jag när jag väl somnade så sov jag länge, jag vaknade vid kl 13 och gick ner och började med frukosten. Efter frukosten så ska jag gå och hämta posten, klockan är ca 14.00 och jag har på mig min rosa fluffiga morgonrock. Precis när jag öppnar dörren så hör jag grannens hund skälla och förstod att dem var ute och gick med den precis utanför, men nu var det försent att stänga dörren och vänta tills dem gått förbi. Så jag knallade ut mitt på dagen i morgonrock och hälsade på grannens son som gick med hunden. Han tittade på mig som om jag var knäpp..

Börjar även förstå att det är dags att börja vända tillbaka dygnet.


Jag köpte denna bh förra veckan, ooh wow, jag vet men det var faktiskt lite wow för jag har blivit sagd att denna storlek (min storlek) inte existerar, men på Twilfit hade dem den, 65b! Jag vart glad!

Tog lite bilder i stallet med systemen!







Hoppas att ni respekterar att dessa är mina bilder och jag vill inte att dem på något sätt används av någon annan!


// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0