11-01-08

Igår så började jag dagen med att gå på stan med min härliga barndomsvän som jag har träffat nu titt som tätt :)
Sen tog jag mig ut till stallet och gjorde i ordning och sedan red jag Eva hon blir bara finare och finare. Det känns så roligt att få uppleva hennes utveckling. Även jag lär mig jätte mycket!

Vi är nu klara med Eriks rum och det vart jätte fint, sen dess har vi bara legat här och degat och inte velat vara någon annan starns. Jag har fått tillstånd att lägga ut bilder på resultatet så här kommer dem:





Jag diggar det nya stora fluffiga täcket. När Erik kom hem från jobbet idag vid 11tiden såg jag ut som en frenchhotdog.




Stallmössan, Asplöven HC!

Zessan(Zevabrava)

// Frida

Kommentarer
Postat av: sara

king stallmössa!

2011-01-09 @ 13:11:45
URL: http://lilldalle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0