11-01-11

Ibland känner jag hur besvikelsen sköljer över då det inte blir som jag tänkt mig, men sen tuffar jag till mig tar tag i problemet och efteråt inte alls tycker att det var så stor grej. Betyder detta att jag börjar bli vuxen? För annars hade en vanlig reaktion varit lega och vara ledsen tills någon hjälper mig att lösa det.

Denna dag så har jag fått sova ut lite grann och sen har jag varit i skolan.  Innan träningen så for jag och köpte en matta till mitt rum, den kommer att bli jätte fin! Måste bara städa upp alla kläder på golvet innan jag får plats med mattan.




Puss och Kram

// Frida

Kommentarer
Postat av: linnea

superfin bild ;)

2011-01-14 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0