11-01-16

Är frisk nu, eller än så länge är jag nog frisk att vara bland folk men inte att anstränga mig. Hoppas jag är super frisk i morgon, hade behövt åka till stallet och rida Zessan. Hon börjar väl tro att jag varken tycker om henne eller prioriterar henne. ( Dåligt samvete upp över öronen! )

Jag vill även bli frisk så jag kan börja gå på gymmet. Eftersom jag har varit sjuk så har jag inte kunnat uppfylla min nyttiga livsstil så då var det lika bra att äta onyttigt också.. Hehe. Men det ska jag ta tag i nu!


Nu är det söndag och jag är så där velig och bara vill rusa på med mitt liv!
Det jag vet att jag vill med mitt liv är:

Plugga till civilingenjör
Flytta hemifrån
Skaffa en brun pomeranian
Resa (skaffa hund vakt)
Få ett jobb som jag kan utvecklas i och få bra lön
Förlova mig
Gifta mig innom 1år
Åka på smekmånad dagen efter
Få barn
Flytta till villa
Minst 2barn max 3
Leva ett liv med rutiner och med spontana utflykter
Få en bra pension
Barnbarn

Och allt det, gärna nu och för 2sekunder sedan. Jag har absolut inget tålamod!
Tur att min karl har hur mycket tålamod som helst.


En brun Pomerania
( Bilden är tagen från Svenska Pomeranian Klubben)
Jag vet, det är aldrig okej att ta bilder från andra. Men jag ville så gärna visa hur otroligt söt den är. Och den ska bli min, ska bara övertala Erik. Vilket inte borde bli så svårt, jag har ju mina kvinnliga knep! hehe


Det är inte någon som funderar på att ge bort lite pengar eller kanske en lägenhet? Jag hade med ära tagit emot det!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0