11-01-18

Igår blev det tyvär inget inlägg, men igår så:

Var jag i stallet, jag frisk förklarade mig och for dit och red Zessan. Okej, måste nog förklara namnet. Hon heter Zevabrava, Marielle kallar henne Eva, jag tycker inte det låter så gulligt då min gammla lärare hette så. Så då började jag säga Zeva till henne, och som i sin tur blir Zessan( När Marielle inte hör ;)


Gjorde en rätt rolig grej igår, Inside Fridas huvud:

Nynnar till låten på radion, en metallica låt.
Det kommer en stor långtradare som körde väldigt fort mot mig på en väldigt smal väg.
Jag tänker: Huvva, men den här låten skulle jag nog ändå kunna dö till, och genast mycket gladare. Knas!

Så dör jag i en bilolycka så ta reda på vilken låt som gick på radion och spela den på min begravning sen? okej?


Mamsen är i Stockholm på idrottsgalan och Erik kunde inte ta sig från byn, så jag var alldelens själv igår. Och oj så jag njöt! Det är så skönt att bara få gå och pyssla på i sin ensamhet ibland. Speciellt när man inte kan sova på nätterna så behöver jag inte vara orolig att jag väcker någon.
Men nu får dem gärna komma hem till mig båda två!

Sitter och försöker piggna till, som sagt sov dåligt i natt igen så jag taggar Jay Smith i högtalarna och försöker få ett sug att fixa sig och ta sig till skolan. Men det går dåligt och snart blir det väldigt bråttomt


// Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0