11-01-25

Drog på mig mjukisarna och for och handla!
Väl på affären så sprang jag omkring som en virrig höna helt oplanerad handling, varför? Jo för jag får inte planera! Ingenting utom skola. Det är min nya livscoach, för denna vecka, Marielle som har gett mig planerings förbud och har Erik som spion. Jag försöker så gott jag kan, men det är sjukt svårt! men kanske behövligt..
Det svåraste är vad jag ska tänka på, får inte tänka på framtiden, vad ska nu min framtida katt heta om jag nu vill ha en katt? Ingenaning för jag får inte tänka på det.

När jag väl hade handlat klart och bar min överfulla korg, för att jag var för optimistisk och ansåg att det skulle rymmas, till kassan så upptäckte jag rätt fort att jag stod brevid en hockey kändis i kassan, Jonte H. Men gissa om jag blev sur när jag ser att en kassör står och packar hans varor men sedan skiter i mina? hur känd måste man vara för att få slippa packa sina varor? Det är mitt mål i livet iallafall.


Köpa och äta choklad, order från coachen!

Jag ska även bli kidnappad på fredag, Marielle har hittat på något och jag får inte veta vad det är, och jag får inte sitta och fundera på det heller.

Dagens outfit

Var även och spontan luncha med E idag, vardags mys!


// Frida

Kommentarer
Postat av: Marielle

Åh vad du är duktig gumman <3 och Erik sköter sej också :) syns på fredag

2011-01-25 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0