11-01-30

Klart att det var Leos lekland som vi var på i fredags! Jätte roligt!! Jag sprang omkring med barnen i 1 timma överallt, sen var jag helt slut men barnen fortsatte i nästan 2 timmar till.. Var får dem energin ifrån?

I lördags så jobbade jag och efter jobbet så for vi från jobbet upp till Cape East och bodde där en natt och var på spa! Gud, så skönt! Jag rekomenderar det till ALLA!!

Efter leos lekland så var vi även i butikerna runt om på storheden och jag passade på att köpa ett par nya ridbyxor, eftersom mina har spruckigt(!) och en super härlig skjorta!
Sen var vi på myrorna och kikade, jag är vanligt vis inte så glad till att leta grejer där men nu hittade jag faktiskt allt jag hade velat ha, Jag tänkte så här när jag gick in, perfekt nu kan jag ju kika på nå söta koppar. Check! Hittat på 2min, Marielle sa att det brukar finnas bra häst böcker, Check! och när jag var brevid kläderna så tänkte jag, Det enda jag skulle kunna tänka mig var någon klänning med äldre stil lite mer sofistikerat, Check!


Rid kläder

Min nya "vintage" klänning

Har även sattit en kandelaber på mitt nattugsbord. Så himmla mysigt att ha bara den tänt på kvällarna.

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0