11-03-03

Ja, nu åker jag iväg på äventyr i den stora staden Göteborg.

Syrran har varit fundersam över vart jag tror att jag är på väg när jag packat skinjackan.
"Asså Frida, vart tror du att du ska? Till sommaren eller?"
"nee, till våren!"
"Men, det är fortfarande snö här"
"Jo, men inte kan det då vara mycket. Och de har lovat +5 i helgen och det är ju mycket varmare där än här"
"Alltså, jag går fortfarande i min gås och det är kalt! men du gör som du vill..."

Men jag packade ned skinpajjen ändå i hopp om att kunna ha den med tjocktröjjor och varm halsduk.


Gothenburg I came back to you. Now you be nice to me, then I'll be nice to you

Uppdaterar från Götet sedan.
// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0