05-09-11

Just nu ligger jag i soffan, är sjuk och har feber. Men som om inte det är nog, utan jag har fått inflamation i ena sidan av munnen! Är så svullet så jag ser ut som en hamster.
Övrigt så har dagarna bara rullat förbi igen! Och i lördags var det norrskensröj på skolan och festen fortsatte denne helg också. Alkohol intaget var nog värst denna helg ( till och med så att när vakten frågade hur mycket jag drukigt så tänkte jag måste säga en liten siffra och svara "bara typ 7drinkar"....?? What? hur kan det vara lite? Vad man är korkad på fyllan) men har blivit varnad tidigare att norrskensröjet är roligast, vilket det lätt va! :D
Men dagarna går åt till att plugga, jobba och leta lägenhet!
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0